Доставка та оплата

Варiанти оплати

  1. Оплата картою Visa / Matercard
  2. Оплата Приват24
  3. Оплата Apple Pay / Google Pay
  4. Оплата при отриманнi (накладений платiж)
  5. Банкiвський рахунок

Способи доставки

  1. Доставка Нова Пошта – доставка у відділення.
  2. Адресна доставка Нова Пошта.
  3. Доставка Делівері.
  4. Самовивіз з нашого складу.

Вартiсть доставки:

  1. Вартість доставки збігається з вартістю послуг компанії Нова Пошта/Делівері.*

* – У деяких випадках і для деяких товарів вартість доставки може змінюватись. Менеджери повідомлять вам всю інформацію при підтвердженні замовлення.

Термiни доставки

  1. Відправлення товарів в наявності виконується на наступний день.
  2. Замовлення до 13:00 можуть бути відправлені в той же день.
  3. Доставка замовлень по Україні Нова Пошта займає в середньому 1-3 дні.
 

Повернення товару

Як повернути товар?

Обмін або повернення товару в нашому інтернет-магазині ви можете здійснити наступним чином:
1. Надішліть лист із зазначенням натовп і причин повернення на електронну адресу agroposhta.com.ua@gmail.com
2. Ми зв’яжемося по телефону протягом 24 годин.

Умови обміну або повернення товару
Товар підлягає обміну або поверненню протягом 14 днів, не включаючи день продажу якщо:
1. Товарний вигляд в ідеальному стані.
2. Товар не був у використанні.
3. Не пошкоджена упаковка, пломби, ярлики, товарні чеки.
4. Збережено товарні якості.
Повернення і обмін посівного матеріалу соняшнику, кукурудзи, сої, гороху, зернових здійснюється у випадках і за умови:
1. Якщо схожість, енергія, смітна домішка, чистота відрізняються від даних, зазначених у супровідних документах (сертифікатах якості або свідоцтвах на партію насіння).
2. Відхилення повинні бути задокументовані висновком Державної інспекції сільського господарства.
3. Оригінал або завірену копію Споживач повинен надати Постачальнику разом з партією товару, що підлягає поверненню.
4. Результати випробувань посівного матеріалу в домашніх умовах не є підставою для повернення товару.
5. Повернення коштів або обмін товару здійснюється після отримання Постачальником від Покупця партії товару, що підлягає обміну.

Повернути товар можна з будь-якого відділення «Нова Пошта».

Зверніть увагу! Доставку товару при поверненні оплачує Покупець. З Споживача стягується вартість кур’єрських послуг, здійснено у відповідності до вимог Закону «Про захист прав споживачів».